lauantai 14. heinäkuuta 2012

mör

Hei, mun pitää alkaa kuulemma taas kirjottaa blogia (arttu laitto partavettä ihan saatanasti,mä tukehdun) Mitä helvettiä mä kirjotan? Kertokaa mulle, kiitos <3 '

Haluan  Jack Danielsia ja mun stringit on rikki. Mulla on tyhjiä kaljapulloja ja tölkkejä mun edessä ja vieressä paljon. Pitäis lähtee huomenna raumalle takas ja ma on synttärit .. vittu jeeee!. Haluan ostoksillee , en oo pitkään aikaan ostanu mitäään vaatteita. YH!! Ja sit haluun jonnekki syömään. MITÄ TE HALUATTE`? Jaa no kai sitä pitäis mennä tupakille ku arttu pyytää :)like my side/undercut ? hihiii.


                                     HYVÄNNÄKÖINEN PARI ? ohyes.


6 kommenttia:

  1. vitun blogger muka liiab pitkä...mut joo toi on hyvä ja juu oon mä näköjää lukijas:) keep going girl<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I keep going :D juu nii olet =)! jes heitit kommenttia ! <3 ai näkyykö tosta vaan osa sulle ? :O tosta otsikosta :o?

      Poista
    2. eheei ku se mun ehottama oli liian pitkä tai nii ainaki sanoit?ja joo haluan kans danielsii pitkäst aikka heh katoin niitte valmistuksest jonku dokkari tänääx) + hyvännäköinen pari varmaste ku en siis teit oo viel yhes nähny!:)

      Poista
    3. mul on koko pullo :)! juomaa vaaa mun kans :D sain lortolta lahjaks litran pullon ! :)) kyl sä viel näät <3 joo siis ei se olis mahtunu tohon :s

      Poista
  2. Nainen tule Raumalle ja sitte jutellaa siit turku reissust remember? :D

    VastaaPoista