lauantai 11. elokuuta 2012

Mua on kiusannu koko illan/yön hyttynen ! Ei oo kivaa ... ja sit heräsin siihen ku huomasin et koirat oli käyny laattaa mun sänkyyn ja vessan lattialle(matolle). Mmmmmmm fuck my life ! Sit menin nukkumaa 6 ja heräsin puol yhdeksän ja vaikka väsyttää ihan veesti niin en kuitenkaan saa unta yhtään. Awesome! Ja sit viel mulla on ihan vitun pahaolo ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa ja kurkku on niin kipee ,että voihan holy testicle tuesday. Laskiskelin myös ,että paljon tulee mun opiskelu tarvikkeet/työkalut maksamaan kirjat mukaan luettuna ... jooku 800e tähän alkuun .. ja erikoistumiset eli ripsi ja kynsikurssit esim maksaa 250 eteenpäin .. se on hyvä sitten ostella niitä kamoja ja erikoistua kaikkiin juttuihin niin vitusti ku rahaa tällä hetkellä on 7 euroa 4o snt. :) onneks pitäis tulla opintotuki 500€ kuussa ni se vähän auttaa ... tai siis pitäis jossain vaiheessa alkaa.... en kyllä tiedä millon. Hyi helvetti tätä pahaa oloa ,yööök.

ASIASTA KUKKARUUKKUUN! 

Onkos tätä blogia lukemassa jotain ihmisiä jotka diggaa metalcoresta/posthardcoresta? (tätä blogia ei kyllä varmaan lue kukaan ...) Anyways jos nyt sattuisi olemaankin niin ! Kuunnelkaapas tämä : http://www.youtube.com/watch?v=oeJ_XJr2z18 ja tämä : http://www.youtube.com/watch?v=Ee0L7Akyk90&feature=relmfu ja kun olet nuo biisit kuunnellut ja täysin rakastunut niihin , mene toki tykkäämään heidän fb sivusta and show some respect and support! http://www.facebook.com/CHEOband Kyseeessä siis on mun poikaystävän bändi eli kaikki menee sen takia nyt kuuntelee biisei ja sen jälkee meette diggaamaa fb sivusta ,eiks je? Kiitos. (olen pahoillani siitä että joudutte ehkä maalaaman linkit ja liittää ne erikseen)

Olikohan mulla muuta? Oli varmasti , en vaan muista nyt just mitä se oli. Niinkuin yleensä ... Mutta tänään mennään ostaa mulle koulukamat jee! Ja ja mult loppuu läppärist ihan just akku .. voihan perse. No mutta hyvät päivänjatkot teille ja mä alan nyt siivoo noita oksennuksia =3 mmm my favorite thing.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti